Marketing sociálních sítí
| Typ akce |
seminář
|
|---|---|
| Určená zejména pro |
všechny
|
| Určená zejména pro instituce |
všechny typy knihoven
|
Charakteristika/anotace akce nebo program
Sociální sítě se ve všeobecných podmínkách zříkají zodpovědnosti tak, že ji převádějí na uživatele, tedy knihovnu, která je vlastníkem účtu. Jinými slovy – knihovna je zodpovědná za to, že dodržuje zákon. Situace je o to více matoucí, že svou registrací zároveň dávají sociální síti licenci na všechny své fotky, videa a jiné materiály, které jsou jejím prostřednictvím sdíleny. To se týká viditelných příspěvků i veškerých konverzací v messengerech s jejími uživateli. Služba je může kdykoli a jakkoli použít. Na co si dávat pozor, kde hledat díla označená licencí Creative commons a jak vést bezproblémový content marketing knihoven podle zákona? Odpovědi nabídne praktický kurz marketingu sociálních sítí v knihovnách.
Termín
| Místo konání akce | Česko |
|---|---|
| Bližší určení místa | počítačová učebna knihovny |
| Kraj |
Ústecký kraj
|
| Termín pro přihlášky k účasti | |
|---|---|
| Požadovaná kvalifikace pro účast na akci | Není požadována žádná minimální kvalifikace. |
| Maximální počet účastníků | 16 |
| Kontaktní osoba | Radka Havlicová |
|---|---|
| Telefon | +420 608 621 693 |




