Nacházíte se zde: Úvod Akce a projekty Knihovnické konference, semináře, vzdělávací akce Vedení motivačního rozhovoru pro zaměstnance
Návod

Pro přidání nové akce použijete odkaz Přidat novou akci (nad seznamem akcí vpravo). Otevře se jednoduchý formulář, kde vyplníte váš  e-mail, název akce a ověřovací kód. Poté na uvedený email obdržíte mail s linkem, který vás přivede do  editačního formuláře, kde vyplníte další údaje o akci.

Pro úpravu záznamu akce příslušný záznam kliknutím na název otevřete, kliknete na text Upravit tuto akci, a na mail, který jste uvedli, vám opět přijde link, po jehož otevření můžete záznam editovat.

Přehled je v testovacím provozu: v případě potíží s vyplňováním formuláře, či s připomínkami se můžete obrátit na mail jindrich.pilar@nkp.cz

 

Vedení motivačního rozhovoru pro zaměstnance

Událost Seminář
Čas 15.11.2017
od 08:30 am do 03:30 pm
Místo Vědecká knihovna v Olomouci
Jméno
Kontaktní telefon 585222375
Přidat událost do kalendáře vKalendář (Windows, Linux)
iCal (Mac OS X)

Místo konání:
Vědecká knihovna v Olomouci  - Olomoucký kraj
(Vzdělávací centrum VKOL, Ostružnická 3, Olomouc)

Opakování velmi oblíbeného workshopu s psycholožkou Mgr. et Ing. Soňou Plhákovou zaměřeného na motivaci zaměstnanců v knihovnách, kde ne vždy lze pracovat s financemi jako s motivační složkou.

Kurz je velmi vhodný především provedoucí pracovníky jednotlivých pracovních úseků, poboček, oddělení atd., kteří se naučí, jak uplatnit techniky přímo v praxi a budou je moci nadále uplatnit v každodenním pracovním styku.

Program semináře:

  • Zásady účinného zadávání úkolů technikou SMART – Účastníci se s pomocí jednoduchých případů z praxe a
    případové studie naučí, jak jednoznačně formulovat cíl a ověřit jeho pochopení.
  • Zásady účinné pochvaly a ocenění zaměstnanců, když chceme posílit jejich správný výkon. Účastníci si
    vytvoří databanku pozitivních vlastností, které mohou cíleně posilovat u svých podřízených a sami na sobě si
    vyzkouší účinek konkrétní pochvaly. Ukážeme si chyby, kterých se dopouštíme při pozitivním motivování a
    účastníci se naučí, jak ocenění také přijímat.
  • Bezpečná zpětná vazba, když potřebujeme zlepšit výkon člověka, který se učí nové věci.Technika „sendvič“
    buduje bezpečný postup, jak spojit pozitivní zpětnou vazbu a konstruktivní kritiku u člověka, kterého chceme
    přimět ke změně v postupu/přístupu.
  • Konstruktivní kritika zaměstnance, který opakuje stejné chyby – ukážeme si, jak nastavit jasné hranice při
    opakování chyb a jak přimět zaměstnance, aby přijal zodpovědnost za své chování.

Nutné přihlášení předem prostřednictvím webového formuláře, který naleznete zde.

Typ akce: Seminář

Pro koho je akce určena:
management

Pro jaký typ knihoven:
všechny typy knihoven

Požadovaná úroven:
začátečníci

Není požadována žádná minimální kvalifikace.

Maximální počet účastníků:  0

Učastnický poplatek:  0 Kč    pro členy SKIP:  0 Kč

Více informací o této události...

Upravit tuto akci

Akce dokumentů